FAQ - najczęściej zadawane pytania

Czym dokładnie jest sklep wydrukidladomu.pl i co ma w swojej ofercie?

Wydrukidladomu.pl to nowoczesny sklep internetowy oferujący różnego rodzaju wydruki do wszelkiego rodzaju wnętrz. W naszym sklepie możesz wybierać spośród milionów zdjęć, następnie wydrukować je w najwyższej jakości w ekologicznej technologii druku. Wybierz te najważniejsze dla Ciebie i stwórz swoją prywatną galerię. Sam decydujesz czy obrazy będą duże, czy małe, na papierze, czy też na płótnie, plakaty czy fototapety. Dostajesz do ręki narzędzie za pomocą którego własnoręcznie możesz wybrać zdjęcie z ponad 40 milionowej bazy zdjęć i obrazów, ustalić rodzaj wydruku (fototapeta, obraz na płótnie, naklejka, plakat, zdjęcie w ramie), jego rozmiar, kadr a także efekty kolorystyczne.

Jak mogę zamówić fototapetę, obraz na płótnie, naklejkę, plakat lub zdjęcie w ramie?

To bardzo proste! W naszym sklepie dajemy kilka możliwości. Możesz wgrać własne zdjęcie, wybrać dowolne z przygotowanych przez nas galerii lub jeśli dokładnie wiesz czego szukasz, wpisać interesujące Cię hasło w okno wyszukiwarki, np. „góry”, a pojawią się wszystkie pozycje odpowiadające temu sformułowaniu. Po dokonaniu wyboru przechodzimy do modułu kadrowania, gdzie określamy rodzaj wydruku oraz podkład na jakim ma zostać wydrukowany obraz. Następnie określamy jego rozmiar. Jeśli zależy Ci na tym, aby zachować cały kadr, wystarczy, że wpiszesz rozmiar jednego boku, drugi zostanie obliczony automatycznie. Teraz wystarczy kliknąć „zamów” i gotowe!

W jaki sposób mogę dokonać płatności?

Płatności w naszym sklepie można dokonać na dwa sposoby. Pierwszym jest przelew tradycyjny na rachunek bankowy: Glamour Studio Michał Patysiak 62-800 Kalisz ul. Wrocławska 305/27 PeKaO SA: 92 1240 2946 1111 0010 3883 1664 podając w tytule płatności numer zamówienia. Drugim jest wygodny i bezpieczny przelew przez system płatności internetowych Tpay.com. Oba dostępne są w koszyku podczas dokonywania zakupów. Zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu kwoty zamówienia na rachunku bądź otrzymaniu informacji z serwisu Tpay.com o przyjęciu wpłaty.

Jaki jest koszt wysyłki?

Koszt wysyłki wynosi 20 zł przy zamówieniach do 500 zł, natomiast powyżej 500 zł dostawa jest gratis.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia wynosi już od 1 dnia roboczego. Standardowo w zależności od rodzaju i specyfiki zamówienia realizacja trwa od 2 do 3 dni roboczych, w wyjątkowych sytuacjach może ona ulec wydłużeniu, jednak na pewno zostaniesz o tym poinformowany. Na specjalne życzenie jesteśmy też w stanie przyspieszyć realizację Twojego zamówienia.

Czy można przyspieszyć realizację zamówienia?

Tak jak pisaliśmy wcześniej na specjalne życzenie jesteśmy w stanie przyspieszyć realizację i zrobimy wszystko co w naszej mocy żeby dostosować się do Twoich oczekiwań.

Czy jest możliwy odbiór własny zamówienia?

Odbiór osobisty jest możliwy po wcześniejszym telefonicznym umówieniu pod nr 600 271 937.

Czy jest możliwość zwrotu zamówienia?

Ponieważ nasz sklep oferuje produkty na specjalne, indywidualne zamówienie (fototapety, obrazy na płótnie, plakaty, naklejki i zdjęcia w ramach w tysiącach, milionach różnych konfiguracji) nie ma możliwości ich zwrotu. Mówi o tym paragraf ….. dlatego prosimy o rozważne dokonywanie zakupów. Z naszej strony dopilnujemy, aby zamówiony produkt był najwyższej jakości, Ciebie prosimy jedynie o rozważny wybór.

Czy jest możliwość wykadrowania zdjęcia?

Oczywiście w naszym sklepie można wybierać i konfigurować rozmiar zdjęcia a co za tym idzie wybierać kadr. Zaznaczając opcję „zachowaj pełny kadr” możesz podać rozmiar jednego boku, drugi wyliczy się automatycznie tak aby zachować możliwie największy obszar zdjęcia bez obcinania boków. Moduł kadrowania dostępny jest na naszej stronie po wyborze określonego zdjęcia.

Czy jest możliwość zmiany kolorów, retuszu zdjęcia?

Tak. Na naszej stronie w module kadrowania (po wyborze określonego zdjęcia) mamy do wyboru określone efekty (czarno – biały, sepia, cold). Można również odbić zdjęcie w poziomie, pionie lub obrócić.

Czy kolory widoczne na ekranie monitora pokrywają się z kolorami wydruków?

Ze względu na to, że większość z nas ma amatorskie monitory przeznaczone do celów domowych, mogą one różnie wyświetlać obraz (minimalne różnice w kolorze, kontraście i jasności), dlatego mogą wystąpić minimalne różnice między tym co widać na monitorze a zamówionym wydrukiem. Z naszej strony druk zawsze wykonywany jest przy użyciu specjalistycznych profili ICC, co gwarantuje najwierniejsze odwzorowanie kolorów zgodnie z przyjętymi w poligrafii standardami.

Jaka jest wymagana rozdzielczość wgrywanego zdjęcia?

Im większa tym lepiej, jednak nasz program weryfikuje pliki i jeśli rozmiar zdjęcia jest zbyt mały, wyświetlone zostanie stosowne ostrzeżenie. Można też poprosić nas o osobiste sprawdzenie pliku, będziemy mogli wtedy ocenić w jakim rozmiarze można wydrukować dany plik aby zachować jego dobrą jakość.

Czy zmiana rozmiaru zdjęcia może je zniekształcić?

Zmieniając rozmiar obcinamy boki zdjęcia (kadrujemy je), nie ma jednak mowy o zniekształceniu zdjęcia. Jeśli chcesz zachować możliwie największy obszar zdjęcia bez obcinania boków w module kadrowania zaznacz opcję „zachowaj pełny kadr”, podaj rozmiar jednego boku, drugi „wyliczy się automatycznie”.

Czy Wasz sklep spełnia standardy bezpieczeństwa?

Tak. W trosce o zagwarantowanie bezpieczeństwa podczas robienia zakupów w naszym sklepie, serwis używa bezpiecznego protokołu SSL. Ma to na celu zapewnić wiarygodność sklepu oraz szyfrowanie połączenia między komputerem kupującego a serwerem. Oznaką bezpieczeństwa jest zielona kłódka oraz napis https:// w pasku adresu.

Czy tusze użyte do wydruków mogą być szkodliwe?

Nie. Używamy ekologicznej technologii druku. Nasze wydruki są bezwonne, nieszkodliwe dla środowiska, idealnie nadające się do ekspozycji w pomieszczeniach nawet takich jak sale szpitalne czy przedszkola.

Czy przy dużej ilości zamówień otrzymam rabat?

Nasze ceny są bardzo atrakcyjne, adekwatne do jakości produktów, jednak dość często przeprowadzamy akcje promocyjne z których możesz skorzystać. O naszych akcjach dowiesz się zapisując się do naszego newslettera (otrzymasz je wtedy na maila), informujemy również o nich na profilach portali społecznościowych lub na bannerach na stronie głównej sklepu. Oferujemy również rabat na pierwsze zakupy. Pierwszy kod rabatowy otrzymasz po zapisaniu swojego adresu email do naszego newslettera.