Zwroty i reklamacje

Zwroty

Z uwagi na fakt, iż nabywane w sklepie produkty (fototapety, obrazy na płótnie, plakaty, zdjęcia w ramach i  naklejki) są konfigurowane i wykonywane na podstawie indywidualnego i szczegółowego Zamówienia złożonego przez Klienta (w tym wybór zdjęcia spośród kilkumilionowej bazy), zgodnie z polskim prawem, w szczególności Ustawy o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r. (Dz. U. z 2014 , poz. 827) prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta (prawo zwrotu) nie przysługuje.

Reklamacje:

1. W przypadku podejrzenia, że dostarczona przesyłka może być uszkodzona, otwórz ją w obecności kuriera i w przypadku kiedy zamówiony przez Ciebie produkt okaże się uszkodzony (uszkodzenia w transporcie) sporządź wraz z kurierem dokument reklamacji. W ciągu 10 dni roboczych ponownie wyślemy Ci zamówiony produkt.

2. Przykładamy bardzo dużą wagę do kontroli jakości, jeśli jednak po odpakowaniu paczki stwierdzisz wadę zakupionego produktu, przysługuje Ci prawo złożenia reklamacji z tytułu rękojmi w formie elektronicznej na adres sklep@wydrukidladomu.pl lub w formie pisemnej na adres naszej siedziby. Do rozpatrzenia reklamacji niezbędny jest materiał dowodowy w postaci zdjęć wadliwego produktu. Wasza reklamacja będzie rozpatrzona tak szybko jak to możliwe, jednak nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia jej zgłoszenia.

3. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji i otrzymaniu wadliwego produktu, wyślemy Ci ponownie produkt pozbawiony wad.

4. Jeśli po otrzymaniu przesyłki zawartość paczki nie będzie zgadzać się z Twoim zamówieniem (zły rozmiar, zły materiał, inne zdjęcie) wyślij nam dowód w postaci zdjęć, a my wyślemy do Ciebie kuriera po reklamowany produkt. Następnie w ciągu 10 dni roboczych zobowiązujemy się dostarczyć do Ciebie prawidłowy produkt.

5. Wydrukidladomu.pl nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne różnice w wyglądzie produktu, które wynikają z subiektywnego postrzegania zdjęć prezentowanych na stronie internetowej, bądź są skutkiem indywidualnych ustawień parametrów kart graficznych i monitorów Klientów, co może mieć wpływ na nieznaczne różnice w wyświetlaniu kolorystyki zdjęć. Również poszczególne materiały posiadają różną charakterystykę i kolorystyka, w szczególności nasycenie kolorów i kontrast mogą się nieznacznie różnić w przypadku różnych materiałów. Różnice te nie mogą stanowić podstawy reklamacji Klienta.

6. Wydrukidladomu.pl nie odpowiada za uszkodzenia powstałe w trakcie montażu produktów. Przed montażem zakupionego produktu należy dokładnie sprawdzić wszystkie jego parametry oraz zgodność z zamówieniem (wymiary, materiał, ilość brytów, dopasowanie brytów, jakość grafiki). Wszelkie niezgodności należy zgłosić przed wykonaniem montażu. W przypadku gdy montaż fototapety, naklejki czy plakatu zostanie rozpoczęty lub wykonany, możliwość reklamacji wad, które powinny być wykryte przed pracami monterskimi nie przysługuje.